אוהלים עם מזגן *

קמפינג משודרג "בחוף הירוק"

חדש! "מתחם הלגונה"

"מתחם הלגונה" מתחם אוהלים בחלק הדרומי של החוף.

המתחם נושק למי הכנרת, לשוהים בו מקלחות פרטיות, מקררים, שולחנות,  תאורה, הצללה ודשא סינטטי על כל השטח.

המתחם מכיל 10 אוהלים המתאימים ל- 5 עד 6 איש כל אוהל (5 מזרונים 80 סמ).

באוהל מזגן (בתוספת תשלום), מזרונים, נקודות חשמל פזורות במתחם לשימוש חופשי.

מתחם "VIP"

המתחם ממוקם במרכז החוף סמוך למשרדי החוף ובמרחק של 20 מטר מהמים מול סוכת המציל.

במתחם 10 אוהלים (4*3) כל אוהל מתאים ל- 4 מבוגרים או משפחות עד 6 איש.

לכל אוהל: מזגן, 5 מזרונים (80 סמ) שולחן קקל.

במתחם: תאורה, מקרר ומקפיא לשימוש חופשי, נקודות חשמל לשימוש באי המתחם דשא סינטטי והצללה.

בסמוך למתחם מקלחות עם מים חמים.

* חשוב לדעת:

האוהלים, אוהלים רגילים עם בידוד קל במתחם מוצל ברובו ובהם מזגן נייד אחד בכל אוהל.

האוהלים אינם אוהלי גלמפינג או צימרים!
השהייה באוהלים בשעות היום בכלל ובימי חום שיא בפרט אינו אפשרי כמו בכל אוהל אחר ללא מזגן, עם זאת בשעות הערב יעילות המזגן עולה משמעותית שמאפשרת שינה טובה הרבה יותר בחום הקיים באזור הכנרת.

לא מספקים מצעים או מיטות או מפצלי חשמל.

הטבות מיוחדות לאורחי הקמפינג:

הנחה בחניה

לשוהים 3 לילות ומעלה

הנחות

בספורט הימי

הנחה 10%

בטיולי שייט מהחוף

שובר הנחה למזנון

לשוהים 2 לילות

מקלחות

עם מים חמים

קמפינג משודרג בצפון

אומרים שהחוף הירוק הוא אחד החופים היפים בכנרת ולכן לא בכלל לא מפתיע לגלות שיש בחוף הזה אפשרויות רבות לקמפינג. אנו מאפשרים לכם לבחור מתוך שלל אפשרויות, כל אחד לפי התקציב שלו ומידת הפינוק בה הוא מעוניין. אנו מספקים קמפינג אוהלים מוכנים, כך שלא תצטרכו להיסחב עם האוהל מהבית ולהרכיב אותו בעצמכם. כל מה שאתם צריכים זה בגד ים, והופ אתם במים… לאחר הרחצה תוכלו להנות מפרטיות במתחם שלכם. האוהלים המוכנים מתאימים ל- מבוגרים ולמשפחות עד 6 אנשים (5 מזרונים). כך שתוכלו להנות עם המשפחה או החברים המחיר השווה לכל נפש. אין צורך במלון יוקרתי ויקר כאשר ממילא כל היום אתם שורצים במים ויכולים גם להתפנק בספורט ימי (קיאקים, אבובים, סאפים, סירת טורנדו מהירה, ועוד) כל הפרטים על לינה באוהלים ממוזגים בצפון – בשורות הבאות. .

אוהל ממוזג בצפון – חוף לינה באוהלים משודרגים

אין ספק שהאופציה הזולה ביותר לישון מחוץ לבית היא באוהל, אבל להיסחב עם אוהל בבגאז' של המכונית יחד עם כל הציוד הנוסף יכול להיות ניג'וס לא קטן ואחרי זה צריכים גם להרכיב אותו בחום של יולי – אוגוסט? זה לא תמיד תענוג למי שלא מיומן בכך ורוצה להנות מכל העולמות – גם להיות ממש על שפת הכנרת, גם לשלם מחיר נוח לכל כיס וגם להנות מתנאים קצת יותר משודרגים מאשר אוהל בסיסי – אוהל עם מזגן, מזרונים, מקלחות, נקודת חשמל, הצללה מפני השמש הקופחת ושולחן קקל. 

קמפינג עם אוהלים מוכנים וממוזגים – האופציה הטובה והמשתלמת ביותר לנופש בחופי הכנרת

מי שמגיע לחופי הכנרת בימי הקיץ לא יכול שלא להבחין בחופים הציבוריים העמוסים לעייפה בישראלים ותיירים הממלאים את החוף בהמוניהם. מכיוון שבישראל יש רק אגם אחד בו ניתן לנפוש, עשרות החופים הופכים להיות משנה לשנה צפופים יותר ויותר, ולכן הפתרון הטוב ביותר על מנת מהאופציה היא לבחור ברצועת חוף עם אוהלים משודרגים. נכון – אתם משלמים עבור החוויה והיא לא בחינם, אך אתם זוכים לפרטיות ומרחב אישי – אף אחד לא עושה משמיע מוזיקה רועשת (זה אסור עפ"י התקנון שלנו), עשן המנגלים לא ייכנס לכם לאוהל ובשעות החמות של היום והלילה תוכלו לנוח ולישון במזגן.

האם כדאי להזמין מראש אוהל בחוף?

בהחלט, התקופה העמוסה בחוף הירוק (וכמובן גם בחופי הכנרת האחרים) מתחילה בסביבות חג הפסח ומסתיימת לאחר תקופת החגים (לאחר חג סוכות). האוהלים הממוזגים שלנו, מבוקשים מאוד ולכן מומלץ להזמין מראש (מספר חודשים מראש). יחד עם זאת, לעתים מתרחשים ביטולים של הרגע האחרון ולכן שווה להרים טלפון ולבדוק האם במקרה יש אוהל או קרוואן פנוי. חשוב לדעת שהאזורים הציבוריים המיועדים לישיבה או קמפינג הינם על בסיס מקום פנוי וללא תשלום ולכן גם אין חובה להזמין מקום מראש עבורם, אך אתם עשויים להיווכח שהחוף מלא לחלוטין… באזור הציבורי יש תחלופה כל הזמן מפני שהמקום משרת גם את נופשי היום (אנשים שאינם ישנים בחוף), הצפיפות גדולה מאוד ואין אפשרות לשמור מקום.

האם אפשר לעשות על האש בחוף?

לא, בכל שטח החוף והקמפינג חל איסור מוחלט על הדלקת מדורות ומנגלים. אם אתם רעבים – ניתן לאכול במסעדה או במזנון המגישים גם ארוחות בוקר וגם ארוחות בשריות. אם אתם רוצים לבשל לבד – ניתן לבשל על גזייה.

אז אם אתם מחפשים אוהלים להשכרה בטבריה, הגעתם למקום הנכון! החוף הירוק נמצא רק עשר דקות מטבריה – החוף הירוק נחשב לאחד החופים היפים ביותר בכנרת וכאן תוכלו להנות מחוויה שונה לחלוטין. אווירה שקטה המתאימה למשפחות שרוצות לנפוש בסביבה נעימה ורגועה – חוף ללא מוזיקה רועשת, עשן של מנגלים ומדורות, ויש בו את כל שירותי הקמפינג רבים והאטרקציות ההופכים אותו לנקודה מושלמת לנופש בראש שקט.

חוף עם אוהלים ממוזגים

קמפינג בצפון אוהלים ממוזגים  – יתרונות

לא בכדי הפכה הלינה באוהל ממוזג בחוף הירוק הפכה לכל כך פופולארית ונפוצה, היא מאפשרת לכם ליהנות ממספר יתרונות חשובים:

  • לינה בטבע בתנאים של בית מלון
  • חוף מסודר, נקי ומתוחזק
  • קרבה מיוחדת למים
  • איסור על הקמת רעש והדלקת מנגלים
  • צוות שקשוב לכל הבקשות שלכם
  • מבחר של אטרקציות לכל המשפחה
  • מחירים אטרקטיביים
  • ועוד

אוהל ממוזג – מחיר

עלות ההשכרה של אוהלים ממוזגים למשפחות או ליחידים משתנה בהתאם לאופי ההזמנה. המחיר הסופי תלוי במספר משתנים כמו כמות הנפשות, גודל האוהל, משך החופשה וגם בתקופה בשנה בה תבחרו לנפוש. את כל המשתנים יש לשכלל ביחד כך שלא ניתן לספק פה מחיר חד משמעי. בכל מקרה, אין ספק כי בחוף שלנו תקבלו את השירות הטוב ביותר, אוהלים ברמה גבוה, שטח מתוחזק ומגוון אטרקציות נוספות.

אוהלים מוכנים בצפון

אם גם אתם רוצים לדעת עוד על לינה בחוף עם מזגן (באוהל או בקרוואן) או מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על החוף הירוק, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר עוד היום באמצעות מספר הטלפון 04-6323360. בכתובת אימיילgreenbeach987@gmail.com ובנוסף, ניתן להשאיר הודעה באתר ואחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם ולעמוד לשירותכם.

ווצאפ: 050-5494556 
דוא”ל: greenbeach987@gmail.com